Často kladené otázky openly.cz

CO JE OPENLY.CZ A PROČ BYCH HO MĚL/A POUŽÍVAT?
Openly.cz je otevřená platforma, seznamka, která je připravena na všechny životní situace, díky které již nebudete ztrácet čas. Pokud např. hledáte pouze vážný vztah, budete v kategorii vážných vztahů. Budete moci nahlásit nepoctivé uživatele. Naopak při hledání zábavy budete propojení pouze s uživateli, kteří jsou ve stejné životní etapě a chtějí se jen bavit. Dále zde naleznete nabídku privátních služeb a sponzorských vztahů. Seznamování nebylo nikdy otevřenější, jednodušší, rychlejší a efektivnější. Připojte se k nám a začněte novou kapitolu ve svém životě!
KDO MŮŽE VIDĚT MOJE FOTOGRAFIE?
Viditelnost fotografií si volíte sami. Na portálu tak máte možnost své fotografie nahrát buď pod heslo a potom tyto fotografie vidí pouze uživatelé, kterým sám/a heslo sdělíte, nebo máte možnost své fotografie ukázat pouze uživatelům, kteří mají sami ověřenou fotografii, nebo všem registrovaným uživatelům. Případně máte možnost zvolit si neviditelný profil. V takovém případě nebudete uveden/a v seznamu uživatelů a váš profil a fotografie ukážeme pouze uživateli, kterého kontaktujete nebo mu pošlete sympatii.
JE UŽÍVÁNÍ PORTÁLU ZDARMA?
Registrace je pro všechny zdarma. Pokud hledáte otevřeného gentlemana, je pro Vás zdarma také neomezené užívání portálu. Pokud chcete být aktivní gentleman a máte zájem kontaktovat dívky, které hledají otevřené gentlemany, je pro Vás užívání portálu zpoplatněno. Uhrazením poplatku prokazujete skutečný zájem o to, být spolehlivým a otevřeným gentlemanem.
MOHU NĚKDE NAHLÁSIT UŽIVATELE?
Ano. Uživatele můžete nahlásit na jeho profilu, kliknutím na odkaz “nahlásit uživatele” vlevo dole pod jeho fotografiemi.
JAK SI MOHU ZMĚNIT PŘEZDÍVKU, NEBO VĚK?
Pokud potřebujete změnit některý z těchto údajů, kontaktujte nás, prosím, přes kontaktní formulář a rádi vám je změníme.
JAK SI MOHU ZMĚNIT E-MAILOVOU ADRESU?
Pro změnu e-mailové adresy, nás, prosím, kontaktujte z Vašeho e-mailu, na který jste provedl/a registraci. Musíme si ověřit, že jste majitelem účtu. Pokud se do své původní e-mailové adresy už nedostanete tak nás, prosím, kontaktujte e-mailem na info@openly.cz a ověření bude provedeno náhradním způsobem.
CO ZNAMENÁ ZABLOKOVÁNÍ UŽIVATELE?
Pokud si uživatele zablokujete, tak vás již nebude moci přes naši aplikaci kontaktovat a ani váš profil neuvidí v přehledu uživatelů.
KDE SI MOHU ZABLOKOVAT UŽIVATELE?
Uživatele si zablokujete ve vaší otevřené konverzaci pomocí tlačítka “trvale zablokovat uživatele”.
JAK SI MOHU OVĚŘIT SVŮJ PROFIL?
Postupujte prosím podle tohoto návodu.
MOHU SI ZABLOKOVANÉHO UŽIVATELE ODSTRANIT Z BLOKOVÁNÍ?
Ano. Po přihlášení do svého profilu klikněte prosím vpravo na ikonku “menu”, vyberte ze seznamu “ignorovaní” a odstraňte ho.
ZAPOMNĚL/A JSEM SVÉ PŘIHLAŠOVACÍ HESLO. CO MÁM DĚLAT?
Klikněte prosím na odkaz “poslat zapomenuté heslo”, které najdete na přihlašovací stránce. Náhradní heslo, či odkaz pro jeho změnu, vám přijde na e-mail, který jste zadal/a při registraci
ZAPOMNĚL JSEM E-MAIL, NA KTERÝ JSEM SE REGISTROVAL/A. CO MÁM DĚLAT?
Kontaktujte nás e-mailem na info@openly.cz
NEPŘIŠEL MI E-MAIL PRO ZMĚNU PŘIHLAŠOVACÍHO HESLA. CO MÁM DĚLAT?
Zkontrolujte prosím složku nevyžádané pošty (SPAM). Může se stát, že e-mail spadl tam. Pokud e-mail nepřišel do 10 minut od odeslání vašeho požadavku ani do složky nevyžádané pošty, kontaktujte nás z vaší e-mailové schránky, na kterou jste provedl/a registraci e-mailem na info@openly.cz
POKUD SI AKTIVUJI SVŮJ PROFIL, BUDE SE MI ČLENSTVÍ AUTOMATICKY PRODLUŽOVAT/STRHÁVAT Z ÚČTU?
NE, Vaše členství je nutné obnovit ručně. Máte tak výdaje plně pod kontrolou. K platbě můžete využít platební bránu nebo QR kód.
MŮŽETE MI SMAZAT HODNOCENÍ Z PROFILU?
Případné smazání hodnocení řešíme vždy individuálně. Pro jeho smazání nás, prosím, kontaktujte na email info@openly.cz, nebo po přihlášení prostřednictvím kontaktního formuláře na stránkách.
POSLAL JSEM PLATBU, ALE MŮJ PROFIL NENÍ STÁLE AKTIVNÍ. CO MÁM DĚLAT?
Zkontrolujte prosím zda je platba zaúčtována na Vašem bankovním účtu. Pokud platba proběhla řádně, ale váš profil nebyl aktivován, zkuste se odhlásit a znovu přihlásit. Pokud toto nepomůže, prosím kontaktujte nás na info@openly.cz a platbu specifikujte.
ZA JAK DLOUHO BUDE PO ZAPLACENÍ MŮJ PROFIL AKTIVNÍ?
Aktivace proběhne ihned po zaplacení, nejdéle však do 10 minut.
REGISTROVAL/A JSEM SE OMYLEM JAKO MUŽ/ŽENA. JAK MOHU ZMĚNIT TYP PROFILU?
Kontaktujte nás prosím e-mailem z e-mailové schránky, na kterou jste provedl/a registraci na info@openly.cz nebo po přihlášení přes kontaktní formulář.
CO ZNAMENÁ DEAKTIVACE PROFILU?
Deaktivací profilu skryjete svůj profil i vaše konverzace na serveru. Po dobu deaktivace se nelze k profilu přihlásit.
PROFIL JSEM DEAKTIVOVAL/A A CHCI HO ZNOVU AKTIVOVAT. JAK MÁM POSTUPOVAT?
Kontaktujte nás e-mailem z e-mailové schránky, ze které jste provedl/a registraci na info@openly.cz. Na žádosti k obnovení profilu provedené přes kontaktní formulář nebude reagováno, protože tak není ověřena vaše totožnost.
ČLENSTVÍ PROFILU MI VYPRŠELO DŘÍVE, NEŽ BYLA DÉLKA ZAKOUPENÉHO OBDOBÍ. JAK JE TO MOŽNÉ?
Platnost členství profilu je ukončena po skončení délky zakoupeného období nebo po vyčerpání limitu pro oslovení, podle toho k čemu dojde dříve. Vyčerpal jste limit pro počet odemčených konverzací, který jste zakoupil. Prodloužení vašeho členského profilu bylo automaticky obnoveno.
UMOŽŇUJETE AKTIVACI PROFILU PLATBU KARTOU?
NE, asociace kreditních karet má projekty jako je openly ve výlukách. Můžete ale zaplatit platební bránou GoPay pomoci Vašeho bankovního účtu, což je stejně rychlé, jako platba platební kartou. Váš profil tedy bude aktivní ihned.